TikTok er en populær social medie app, der giver folk mulighed for at dele videoindhold med hinanden.
Tidligere blev TikTok set som en danseapp, primært rettet mod en yngre målgruppe. Tiderne har ændret sig, og der har været et klart skift i, hvad der er populært på appen. Fokus er nu på underholdnings- og uddannelsesvideoer, hvor brugerne kan lære og blive underholdt af de videoer, de ser.
Appens algoritme har været nøglen til den betydelige succes, vi har set i de seneste år. I modsætning til Instagram handler TikTok ikke om at have hundredetusindvis af følgere; i stedet evalueres hver video individuelt. Det betyder, at profiler med få følgere har de samme muligheder for at opnå bred eksponering for deres videoer. Her bruger vi vores ekspertise til at få din virksomhed fra ukendt til en velkendt profil på appen. Vi bruger de vigtigste ingredienser til at skabe populært indhold.
Vi ved, hvad der virker, fordi vi har skabt tusindvis af videoer og fortsætter med at gøre det.
Hvis du ikke formår at skabe underholdende indhold, vil dit publikum gå videre til den næste video og undgå dine videoer fremover.
Når du begynder at poste videoer, kræver det indsigt i de vigtigste analyser for at vide, hvad der fungerer, og hvad der ikke gør. Det er en naturlig del af vores arbejde.
At skabe et fællesskab er afgørende på platformen. Lav videoer, som folk har lyst til at engagere sig med, hvad enten det er ved at like, kommentere eller dele med deres venner.
At være aktiv på TikTok kræver både kvalitet og kvantitet. Du skal poste mange videoer af høj kvalitet. Derfor er et kreativt bureau afgørende for succes på platformen.
Har du nogle spørgsmål? Ræk ud og hør mere om os nu!
Mads@organiskvaekst.dk